Jaki jest Twój CX'owy Everest?
Wzmocnij swoją CX'ową pozycję i wejdź na wyższy poziom
kariery w Customer Experience
9 - 10.03.2023
o kompetencjach i karierze CX specjalistów,
CX managerów, CX dyrektorów.
Turbo energetyczny event edukacyjno – inspiracyjny dla odWAŻNYCH w Customer Experience.
Wydarzenie jest dla Ciebie, jeśli:
- jesteś CX specjalistą lub pracujesz w obszarach związanych z CX
- jesteś CX managerem i chcesz wzmocnić swoją pozycję
- jako CX dyrektor chcesz inwestować w siebie i ludzi, którzy wspierają wdrażanie inicjatyw CX
- myślisz o tym, by rozwijać się w obszarze Customer Experience
Dzięki konferencji:
- zyskasz więcej odwagi i dostaniesz narzędzia wzmacniające Twój autorytet w firmie
- rozwiniesz zdolność przekonywania swojej organizacji do inicjatyw CX
- zyskasz wsparcie w Twoich CX’owych wyzwaniach
Dołącz do eventu i sięgnij po wiedzę, relacje i inspiracje!
WYDARZENIE ROZPOCZNIE SIĘ ZA:
- 00Dni
- 00Godzin
- 00Minut
- 00Sekund
Posłuchaj odWAŻNYCH historii osób,
które wspięły się na CX’owy Everest
i śmiało sięgaj po swoje!
Konferencja - agenda
9.03.2023
10.00
Elżbieta Gierczyńska
Justyna Jakubczyk
Wygrają widoczni: szanse i bariery w trakcie Twojej CX kariery.
- Dlaczego 2023 r. będzie trudny dla CX specjalistów i managerów?
- Jak przekonać zarząd, by inwestował w Twoje CX’owe inicjatywy?
- Dlaczego silny autorytet osób od CX jest kluczowy?
10.30
Elżbieta Gierczyńska,
CX House / Prooptima
Świeżo upieczony(a) CX manager(ka) – zadania i wyzwania.
- Czego się (nie) bać i jak się przygotować do tej roli?
- Syndrom oszusta/oszustki vs Twoje atuty
3 sposoby, jak uzasadnić, że Twoja praca to wartość biznesowa a nie koszt
10.50
Dyskusja z uczestnikami – czekamy na Twoje pytania!
11.10
Mózg w ruchu – przerwa z muzyką i mikroaktywnościami
11.15
Prelegentkę ujawnimy
30.01.2023
Jak wyposażyć pracowników w odwagę i jak odWAŻNIE wdrażać strategię CX w dużej firmie? Case study banku w Polsce.
- CX to podważanie status quo – skąd czerpać siłę, by burzyć schematy i uczyć organizacje, jak myśleć i działać “na nowo”?
- Jakich kompetencji potrzebują organizacje przy transformacjach CX?
- Case study: strategia CX oparta na odwadze
11.35
Dyskusja z uczestnikami – czekamy na Twoje pytania!
11.55
Mózg w ruchu – przerwa z muzyką i mikroaktywnościami
12.00
Ania Janiczek,
CX ekspertka
Czy na “Olimpie” łatwiej zadbać o doświadczenia klientów?
- Jak zmienia się perspektywa na CX w fotelu prezesa?
- Czy zarząd może być zorientowany na klienta, czy tylko na zyski?
- Unikatowy miks kompetencji- co wyróżnia dyrektorów CX?
12.20
Dyskusja z uczestnikami – czekamy na Twoje pytania!
13.30
Basia Walensa,
autorka książki "Manager 3.0"
Wzmocnij swój CX’owy autorytet dzięki Talentom Gallupa i Management 3.0
- Przywództwo mocnych stron, czyli charyzma “szarej myszki” i książkowego mola
- Jak CX liderzy mogą czerpać inspirację od menadżerów 3.0?
- Jak korzystać z talentów, by wzmocnić własny autorytet CX-owy i siłę wpływu w organizacji? (analiza na przykładach)
13.50
Dyskusja z uczestnikami – czekamy na Twoje pytania!
14.10
Mózg w ruchu – przerwa z muzyką i mikroaktywnościami
14.15
Justyna Jakubczyk,
CX House / EFL
Od juniorki do dyrektorki… w 2 lata. Jak rozkręcić swoją karierę w CX?
- 5 talentów i 3 antytalenty – świadome inwestowanie w metodologię Gallupa i własny rozwój zawodowy
- 3 sekrety przyspieszające karierę w branży CX – case study
- Jak negocjować warunki finansowe i zakres swojej roli?
14.35
Dyskusja z uczestnikami – czekamy na Twoje pytania!
14.55
Kahoot / Menti: 10 pytań bazujących na treściach wystąpień
1 miejsce: roczna prenumerata e-magazynu CX Manager
2 miejsce: 1 h mentoringu CX z Elą Gierczyńską
3 miejsce: 1 h mentoringu CX z Justyną Jakubczyk
15.10
Wyniki quizu i przekazanie nagród
15.30
Celebracja i networking
Warsztaty, czyli CX w praktyce:
10.03.2023
09.30 – 11.30
Elżbieta Gierczyńska
CX House
CX się (nie) opłaca ?!
Jak policzyć i pokazać benefity z inicjatyw CX’owych?
- opłacalność CX w 3 wymiarach: zyski, unikanie strat, oszczędności
- w gąszczu dziwnych miar, czyli co mierzyć, jak interpretować i jak wyciągać wnioski ze zmian CX?
- adekwatne KPI: jak wyznaczyć adekwatne wskaźniki i jak śledzić postępy?
12.00 – 14.00
Tomasz Kras
ProOptima
Znane ROI czy mniej znane ROE – Return of Experience?
Twardze narzędzia do mierzenia zwrotu w CX.
- kalkulator ROI – wykorzystaj gotowe narzędzia, by obliczyć zwrot z inwestycji CX
- zmiana wskaźników biznesowych, czyli kiedy pojawia się zwrot z iwestycji w CX?
- jak i kiedy stosować ROE – Return of Experience?
14.30 – 15.30
Justyna Jakubczyk
CX House
Wystąpienie przed bogami… jak prezentować CX przed zarządem?
- 2 mocne narzędzia: Executive Summary i Storytelling, czyli jak przygotować prezentację, która trafi do mózgu i do serca zarządu
- klasyczne błędy – pułapki, które zniechęcają zarząd do CX’a
- mapa interesariuszy – zweryfikuj, do kogo mówisz i jakie interesy mają członkowie zarządu
Co zostanie z Tobą po evencie?
ODWAGA
by rozmawiać z zarządem i umiejętnie przekonywać do inwestycji w CX
WIEDZA
jak awansować, na co uważać,
jak obliczać ROI z CX
WSKAZÓWKI
na jakie kompetencje i talenty
postawić oraz jak świadomie je
stosować w Twojej CX karierze
KONKRETY
jak zbudować silny autorytet
w obszarze CX w Twojej organizacji
RELACJE BRANŻOWE
poznasz praktyków, osoby
doświadczone w branży CX
i zostaniesz w bliskim kontakcie
NAGRODY
konferencja kończy się quizem,
w którym można wygrać mentoring, prenumeratę CX Managera, książki
Nie możesz się doczekać? Wskocz na listę chętnych.
Sprzedaż ruszy w lutym.
Pierwszych 20 klientów otrzyma
aktualne wydanie e-magazynu CX Manager!
Jakie masz pakiety do wyboru?
KONFERENCJA
9.03.2023
- całodniowy udział
w evencie online - nagrania z dostępem
na 6 miesięcy - certyfikat
- udział w quizie z nagrodami
- networking – relacje branżowe
- wyjątkowe doświadczenie
z interaktywnej konferencji
333 zł brutto
WARSZTATY
10.03.2023
- warsztaty online:
“CX się (nie) opłaca? Jak policzyć i pokazać benefity z inicjatyw CX?”
- warsztaty online:
“ROI czy ROE – jak obliczać zwrot z inwestycji w CX?”
- warsztaty online:
“Wystąpienie przed
bogami… jak prezentować
CX przed zarządem?” - nagranie warsztatów, dostęp przez 6 miesięcy
999 zł brutto
2 DNI
9 - 10.03.2023
- udział w konferencji
- nagrania z 1-go dnia z dostępem przez 6 miesięcy
- udział w warsztatach
- nagrania z 2-go dnia z dostępem na 6 miesięcy
- certyfikat
- 30 min mentoringu CX z Elą Gierczyńską
- 30 min mentoringu CX z Justyną Jakubczyk
1222 zł brutto
Poznaj bliżej organizatorów i ekspertów!
Elżbieta Gierczyńska
Ex-doradczyni zarządu ds. CX w Aviva, Senior Trenerka CEM
i EEM w ProOptima, współzałożycielka marki CX House, wykładowczyni na WSB. Jest dumna z siebie, bo wprowadziła zmiany w procesie sprzedaży telefonicznej, które przyniosły wzrost sprzedaży ubezpieczeń o 26% w pierwszym kwartale
i poprawę satysfakcji klientów o 24% w badaniu rocznym.
Odważnie podążała za głosem klienta i m.in. skróciła rozmowę sprzedażową z 44 pytań do …1 (!) wbrew obawom działu ryzyka. Teraz uczy managerów odwagi do podważania status quo, prowadząc mentoringi. A po pracy… uprawia QiGong medyczny
i prowadzi treningi mentalne wspierające zdrową pewność siebie.
Justyna Jakubczyk
CX liderka w Europejskim Funduszu Leasingowym. Dyplomowana projektantka usług i doświadczeń klientów, współzałożycielka marki CX House, wykłada CX na WSB.
Jest dumna z siebie, bo objęła stanowisko Dyrektorki ds. Sprzedaży B2B przed 30tką i zrobiła przeskok zawodowy od juniorki do dyrektorki w 2 lata.
Odważnie przełamuje schematy w korporacjach i przekonuje zarządy do wdrażania CX. Oprócz tego odważnie negocjuje niestandardowe warunki współpracy z korporacjami, np. 3-dniowy tydzień pracy 100% zdalnie. A po pracy… surfuje w Portugalii, tańczy dancehall i bachatę, uczy, jak taniec wpływa na mózg.
Prelegent
odWAŻNI partnerzy wspierający event:
CX MANAGER
patronat medialnyPierwszy polski magazyn o tematyce Customer Experience wydawany przez grupę UXON
ProOptima
patronat merytorycznyPolska firma konsultingowo –
szkoleniowa z zakresu Customer
& Employee Experience
Szukamy Partnera
patronat biznesowybiznesowym